مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-17سياسي

مادامی که با شهدا باشیم، کسی حریف ما نمی شود


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، شهدا را مبلّغ دین و مروج ارزش های اخلاقی و انسانی دانست و گفت: شهدا محور زندگی ما هستند و مادامی که با شهدا باشیم، - کسی حریف ما نمی شود.

سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز، 26 آذرماه در یادواره شهدای حاجی سرا و سیاه کرد گوابر شهرستان لنگرود، با بیان اینکه در اسلام مقامی بالاتر از مقام حضرت زهرا(س) نداریم، اظهار کرد: حضرت زهرا دختر پیامبر(ص)، همسر امیرالمومنین علی(ع) و مادر ائمه معصومین(ع) و همه سادات است.

وی حضرت زهرا(س) را مادر همه شهدا دانست و افزود: یکی از بزرگترین افتخارات ما ایرانیان، پیروی از مکتب اهل بیت(ع) و درک شهداست.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، با بیان اینکه دشمنان راز شکست ناپذیری ما را نمی دانند، تصریح کرد: ملت ایران تربیت یافته مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) هستند.

حزنی با اشاره به شکست ناپذیری ملت ایران در مقابل آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و.

، عنوان کرد: از روزی که شعار نه شرقی و نه غربی را سر دادیم، در مقابل استکبار ایستادیم و شهدا این راه را به ما نشان دادند.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین افراد جامعه ما هستند، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس با بهترین انسان ها همراهی کردیم و شهید املاکی ها و خوش سیرت ها و قلی پورها در ایمان و اخلاق و ایثار و معنویت و شجاعت نظیر نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادامی که با شهدا باشیم، کسی حریف ما نمی شود

مادامی که با شهدا باشیم، کسی حریف ما نمی شود